Principiul pe care aceasta afacere functioneaza este unul extrem de simplu. Este un principiu pe care noi îl folosim foarte des în viata noastra de zi cu zi, din pacate fara a obtine nici un folos material, poate doar putina satisfactie.
Pe scurt acest principiu este: FOLOSESTE SI DA MAI DEPARTE.
Pentru ca Forever in loc sa cheltuie sume uriase pe publicitate obisnuita, de tipul TV, reviste, ziare, pancarde, bannere, etc., rasplateste pe cei care folosesc produsele si dau mai departe informatia despre experienta lor cu produsele celor interesati din jurul lor. În acest fel costurile de publicitate sunt mult mai reduse, iar banii de publicitate ajung la cei care îi merita.
Gândeste-te putin de câte ori ai recomandat unor prieteni un film bun pe care l-ai vazut, iar acestia s-au dus si ei sa-l vada? Recunosti modelul? Practic tu ai folosit si ai dat mai departe informatia, dar ai primit cumva ceva pentru serviciile tale? Macar o reducere la bilet data viitoare? Si la fel se întâmpla cu masina ta, cu hainele tale si de fapt cam cu toate lucrurile care îti plac. Evident comerciantii fac un profit frumusel de pe urma reclamei tale benevole, numai ca nu sunt de loc dispusi sa-l împarta cu tine.
Nu este si cazul companiei Forever care te rasplateste cu un procent din tot ce cumperi tu, din ceea ce cumpara toti cei carora le-ai facut cunostiita cu produsele Forever, din ceea ce cumpara cei carora acestia la rândul lor le dau informatia mai departe si as,a mai departe. Având aceasta privire de ansamblu este foarte simplu sa-ti dai seama cum în 6 luni – 1 an poti ajunge la venituri considerabile din aceasta multiplicare, iar in câtiva ani îti poti schimba complet stilul de viata.
Intrebarea pe care mi-am pus-o si eu la început a fost: oare acest sistem chiar functioneaza? si raspunsul l-am gasit în fapte:
Forever Living Products
* de peste 30 de ani lider absolut al pietei de Aloe Vera
* prezent in peste 150 tari
* peste 10 milioane de colaboratori
* aproximativ 400.000.000 oameni consuma produse Forever – multi o fac de 30 ani
* peste 34 de ani de crestere continua
Toate acestea fara reclama obisnuita, doar foloseste si da mai departe.
Oare aceste lucruri s-ar fi întâmplat daca sistemul nu ar functiona?
Bineînteles ca aceasta metoda geniala o folosesc multe companii, însa, la fel ca oriunde, unii o fac mai bine altii mai putin bine.